POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Dziki Burger - najlepsze burgery z dziczyzną

Człowiek głodny to człowiek zły! To prawda. Ten prastary mechanizm zapewnił naszym przodkom przetrwanie. W dzisiejszych czasach już nie musimy martwić się aby coś upolować, zrobią to za nas inni, smacznie przyrządzą i jeszcze nam podadzą... Wiesz gdzie są najlepsze burgery z dziczyzną? Właśnie tu...
Jadąc Wiślańską w kierunku Wisły w miejscowości Zbytków po prawej stronie znajduje się Dziki Burger. Jak w większości burgerowni, w których byłam w menu jest parę rodzajów burgerów, ale w tej jest coś czego nie miała żadna z nich czyli burger z dziczyzną. Burgery z dzika w menu są cały rok a w zależności od sezonu łowieckiego jest sarna, jeleń, łoś i muflon. 
A tak przy okazji ostatnio znalazłam świetne talerze na burgery-> klik jeżeli chcecie zaskoczyć gości w swojej kuchni są one idealne.


Dziki Burger

      Na naszym stole znalazły się burgery
    Niezła sarna ( 200 g 100% sarnina ) bułka sezam, grillowane grzyby, grillowana marchewka, konfitura gruszkowa, kiełki rzodkiewki, rukola, czerwona cebula, sos czosnkowy. 
    - Dziks ( 200 g 100% dzika, bułka Żymła, ser, czerwona cebula, grillowane grzyby, ogórek kiszony, mix sałat, sos czosnkowy, sos bbq. 

Dziks i Niezła sarna Dziki Burger
Od lewej ,,Dziks'' i ,,Niezła sarna''

Niezła Sarna, Dziki Burger
,,Niezła sarna''

Dziki Burger

Najlepsze burgery jakie do tej pory jadłam. Wszystkie składniki są świeże, nie są to półfabrykaty, zdrowe, dobrze skomponowane, mięso wysmażone w punkt, czas przygotowania jak i cena są odpowiednie. W menu są napoje ciepłe i zimne, piwosze będą zadowoleni z  dużego wyboru piwa a niepijący znajdą zdrowe soki. Zamówiłam sok tłoczony pyrsk jabłko- czarny bez. Można jeść w środku jak i na zewnątrz. Ze ściany spogląda dzik, jeżeli zamówiłaś/eś burgera z dzika to patrzysz na to co właśnie jesz ... dzięki temu wnętrze robi ciekawą atmosferę.

Dziki Burger wnętrze

Każdy z nas ma różne preferencje smakowe, dla mnie smakowało, możliwe, że serwowane tu burgery trafią również w wasze kubki smakowe. Nasuwa mi się od razu na myśl ostatnio zakupiona książka kucharska Anthony Bourdain-''Apetyt'' ---> klik znajdziesz tu ciekawe przepisy jak również dużo świetnych  jego tekstów. 


Copyright © 2018-2021 Judy's World, Inc.(All Rights Reserved)


Komentarze

Barbarka Testuje pisze…
Twoja recenzja tak mnie zachęciła że też postanowiłam tam zajechać i spróbować .... I muszę przyznać że Dziks jest po prostu fenomenalny pyszny ,_<_< i na pewno jeszcze kiedyś odwiedzę to miejsce :)
Judy's World pisze…
Cieszę się, że moim postem zachęciłam Cię do pojechania tam i, że Ci smakowało. Widzę, że jednak moje posty są przydatne i nie pisze je na darmo :)
Ładnie to wygląda.
Agata Borowska pisze…
Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.
Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add