POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Najsmaczniejsza makrela tylko tu

rudyszwałd, makrela, grill bar rakowiec
Makrele

Grill Bar Rakowiec znajduje się w Rudyszwałdzie na granicy z Czechami. Najlepiej jak wstukacie sobie nazwę w nawigacji bo możecie pobłądzić. W moim życiu bywałam już w wielu restauracjach i jadłam dużo ryb ale co do makreli jest tu najlepsza. Bar prowadzi uroczy starszy Czech od początku lat siedemdziesiątych i przez tyle czasu wzmacniał swój przepis a gości ciągle przybywało. Napisałam prowadzi bo jeszcze tam jest ale sprzedaje to innej osobie bo jest już na to za stary, tak mi ostatnio powiedział. Mówił, że przez tyle lat wdychał ten dym ale robił to z miłości, on kocha to co robi. To jego pasja, dlatego też te ryby są takie smaczne. Swojej receptury oczywiście nie zdradzi. Na razie póki co jeszcze tam jest, później mam nadzieję, że nadal makrele będą również smaczne. 

Ceny

Sezon w tym roku rozpoczął się już w kwietniu, wszystko zależy od pogody. Zauważyłam, że dużo osób przyjeżdża tam na rowerze. Jest dużo Czechów jak i również Polaków. Grillowana makrela wbita jest na kijku i podawana z kromką chleba oraz kiszonym ogórkiem. Mniam wszystko pasuje do siebie idealnie. Do tego możecie zamówić piwko lany ostravar ( 5zł )a jeżeli ktoś jest kierowcą to bezalkoholowy birell. 


rakovec ,  grill bar rakowiec , rudyszwałd
Makrele i piwka


Piwko ostravar i birell

Płacić można w koronach jak i w złotówkach. Ceny co do jakości nie są wysokie. Makrela jest bardzo dobrze przyprawiona, czuć przyprawy, które są idealnie dobrane do ryby, można również zamówić okonia, ale ja osobiście polecam makrelę bo jest najsmaczniejsza.

Okoń

Jest też do wyboru kilka dań z frytkami i kiełbasa także każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam to miejsce, póki jest jeszcze tam starszy Czech, później nie wiem czy coś się zmieni, miejmy nadzieje, że nie. W końcu w dzisiejszych czasach to rzadkość trafić na kogoś kto gotuje z miłością i pasją dla innych ludzi.

Niedaleko są Silherovice a w nich zamek, zobaczcie jaki ładny.

zamek , silherowice
Castle Silherovice


Photography by Judy's World

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add