POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Letni Koupaliště Ostrava-Poruba

ostrawa, basen ostrawa, basen poruba,

Ostatnio opisywałam o relaksie na łonie natury przy rzece, dziś opowiem wam o zupełnie innym ale i również ciekawym miejscu. Czasami jest dość tłoczno ale i tak warto tu przyjechać. Kąpielisko Poruba znajduje się w Czechach a dokładnie w Ostrawie. Myślę, że najprościej będzie, gdy poprowadzi was nawigacja. Ze względu na dużą ilość ludzi ciężko jest znaleźć miejsce parkingowe przy kąpielisku więc można zaparkować wcześniej, ludzie udostępniają miejsca na swoim podwórku oczywiście za odpowiednią opłatą. Wejście na kąpielisko jest płatne - płacimy koronami. Kwota nie jest jakaś kolosalna, ceny porównywalne do naszych w Polsce.
Na terenie obiektu są szafki, przebieralnie, prysznice, toalety i sporo miejsca na rozłożenie koca lub ręczników na trawie albo na betonie, jak komu wygodniej. Jest tu miejsce do siatkówki, budki z fast-foodami i piwem. Jedzenia nie zaliczam do wyśmienitych ale za to są to szybkie dania, takie jak:  hamburgery, frytki, pizza, kebaby i na deser lody. Zamówiłam langosza, niezbyt mi smakował ale jeżeli nie ma się ze sobą nic do jedzenia to dobre i to.


Najważniejsze jest fakt, że jest tu olbrzymi basen z czystą wodą, częścią płytką i głęboką. Na spokojnie możemy popływać, ponurkować i nikt nie będzie pływał obok nas jak to bywa na niektórych kąpieliskach.

Letni Koupaliste

Poruba Ostrava


Kąpielisko Poruba

Na środku jest wysepka a za nią fajne zjeżdżalnie i przyznam wam się, że za pierwszym razem gdy zjeżdżałam miałam stracha, za drugim było już ok. :)


Są tu pomosty do skakania, wyższe i niższe, skakałam na bombę, fajnie znów na chwilę poczuć się dzieckiem. :) Na tak wielki obszar znajduje się sporo ratowników, mają kilka stanowisk na wieży i w kilku innych miejscach. Są place zabaw dla dzieci i wiele innych ciekawych atrakcji. Warto zabrać ze sobą materac, możecie kupić go tutaj -> klik  oraz okulary do nurkowania -> klik
Zdecydowanie polecam to miejsce, jest czysto, fajna miła atmosfera, olbrzymi basen i wiele miejsca do opalania,  tylko oby pogoda dopisywała wtedy możecie spędzić tu fantastyczny dzień. 


Copyright © 2018 Judy's World, Inc.(All Rights Reserved)

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add