POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Karczma Wrazidlok

Pysznie i klimatycznie...

Karczma Wrazidlok mieści się przy trasie Rybnik - Gliwice w miejscowości Nieborowice.
Jest tam przestronny parking oraz przyjemne otoczenie. Na wejściu znajduje się dużo ciekawych drewnianych figur jak również w środku przez co panuje tam niepowtarzalny nastrój. Świetna atmosfera oraz oryginalny wystrój wnętrza idealnie oddają klimat starych tradycyjnych karczm. Mieszany styl góralski ze śląska tradycją. Drewniane ławy, baranie skóry na siedziskach, kominek i figury rzeźbione w drewnie to wszystko sprawia, że wchodząc do środka zapominamy o codzienności przenosząc się w zupełnie inne miejsce. Górna sala jest bardzo przestronna, można w niej organizować większe uroczystości. Uwagę przykuwa duży żyrandol wykonany z poroży. Restauracja serwuje tradycyjne dania kuchni śląskiej i staropolskiej. Wybór dań jest duży więc każdy znajdzie coś dla siebie, czas oczekiwania jest odpowiedni a w niedzielę i święta obowiązuje skrócone menu.




Zamówiłam żur po chłopsku, zupa bardzo treściwa a w niej swojska kiełbasa pokrojona w plasterki, jajko, ziemniaki...smak idealny. Na drugie danie wzięłam schab w kurkach i śmietanie... krótko mówiąc ,,niebo w gębie'' ! Dobrałam do tego ćwiartki ziemniaczane i kapustę zasmażaną. Dosyć spora porcja, nie zdołałam jej całej zjeść więc zabrałam na wynos. Nie byłabym sobą jakbym nie spróbowała szarlotki na ciepło z lodami więc ją zamówiłam ale szczerze mówiąc nie spełniła ona moich oczekiwań i dalej na pierwszym miejscu zostaje szarlotka w Bukowinie Tatrzańskiej w karczmie ,, Pod Stancyjom''.  

Żur po chłopsku z jajkiem

Schab w kurkach i śmietanie

W środku znajdują się ciekawe figury z drewna.



                             



Żyrandol z poroży

Przyjemny klimat i pyszne jedzenie to zalety Karczmy Wrazidlok na pewno jeszcze nie raz tam wrócę. Zainteresowanych zapraszam do odwiedzenia strony https://wrazidlok.pl 

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add