POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Burger Heaven


Miałam ostatnio ochotę zjeść dobrego burgera, znajomi polecili mi Burger Heaven, więc odwiedziłam to miejsce.
Zamówiłam SilesiaSky – duży burger 200 gram, do wyboru jasne i ciemne pieczywo. 
Cena odpowiednia do jakości.


W składzie burgera : 100 % wołowiny, sałata, cebula czerwona, ogórek konserwowy, pomidor, kiełbasa, jajko sadzone, sos chrzanowy, sos musztardowo - miodowy. Ciekawie podany w drewnianej skrzyneczce z jednorazowymi rękawiczkami by się nie ubrudzić ale można też skorzystać ze sztućców. Burger w smaku wyśmienity, świeże składniki, idealne połączenie smaków oraz świetna atmosfera lokalu. Można jeść wewnątrz jak i na zewnątrz.
Jak na razie jest to najlepszy burger jaki jadłam do tej pory. Burgerownia w Rybniku z prawdziwego zdarzenia. Bardzo dobra jakość serwowanych burgerów.
Menu


Otrzymałam też ,, Kartę Prawdziwego Burgeromaniaka '', czyli wcinamy burgery i zbieramy pieczątki - 10 pieczątka burger gratis. Burger Heaven trafił na moją listę odwiedzanych miejsc. 


Dla zainteresowanych podaje link:










Komentarze

Barbarka Testuje pisze…
Apetycznie wygląda :)
Judy's World pisze…
I tez tak smakuje 😊

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add