POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Hajda


Mieszkam już ponad rok w Rybniku a do restauracji Hajda dzieli mnie zaledwie jeden przystanek autobusowy. Przejeżdżałam i przechodziłam obok niej wielokrotnie aż w końcu postanowiłam tam wejść i nie żałuje. Restauracja znajduje się w stuletnim parku, w którym jest siłownia na świeżym powietrzu, można tam spokojnie poćwiczyć i spalic to co się zjadło. :) Wnętrze lokalu jest kameralne , dwie sale, kilkanaście stolików i miła obsługa. W menu znajdziemy wybór dań kuchni polskiej i śródziemnomorskiej a ceny są przystępne.
Zamówiliśmy dużą pizze 40 cm - jedna połowa ,, pizza z anchois'' a w niej sos pomidorowy, ser, oliwki, pomidorki koktajlowe, cebulka i anchois. Druga połowa to ,,wiejska'' – sos pomidorowy, ser, boczek, jajko ścięte w piecu, cebula i pieprz. Do tego sosy: czosnkowy i chili.
Pizza na cienkim cieście z dużą ilością dodatków jest naprawdę smaczna. Co do pizzy jestem dosyć wybredna, także powiem wam, że zrobiła na mnie duże wrażenie. A dla piwoszy jest tam czeskie piwo Kozel. Z resztą przekonajcie się sami, pod zdjęciami umieszczę link do restauracji.

pizza anchois i wiejska
Pizza z ,,anchois i wiejska''


Następnym razem również zamówiliśmy dużą pizzę ,, pyszna'' a w niej : pelati, ser, salami, czosnek, oliwki, ser feta, pomidor. Druga połowa – ,,szefa'' z pelati, podwójnym serem, bekonem, cebulą, szynką, kurczakiem i papryką.

pizza pyszna
Pizza,, pyszna''

pizza szefa
Pizza ,,szefa''

Chyba zostanę pizzożercą. Byłam w restauracji już trzy razy i ani razu się nie zawiodłam. Kolejna pizza to ,,oko''. Oczywiście zamówiłam dużą a w niej: ser, cebula, papryka, pieczarki, kurczak, sałata i sos czosnkowy. Dobrze wygląda i też tak smakuje. Pizza na cienkim spodzie z dużą ilością składników.


pizza oko, restauracja Hajda
Pizza ,,oko''

pizza oko


Polecam :)

Link do restauracji 



Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add