POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Siam Park - świetna zabawa


Siam Park jest jednym z największych parków wodnych w Europie a według opinii Trip Advisor numerem 1 na świecie. To obowiązkowa atrakcja na Teneryfie, więc nie mogłam tego przegapić. 
Dla tych, którzy wolą oglądać niż czytać zapraszam do obejrzenia filmiku na you tube z KLIK  
Od hotelu Labranda Isla Bonita do przystanku przy Fanabe Plaza jest ok. 10 minut pieszo, stąd o wyznaczonych godzinach jeździ darmowy autobus z wielkimi napisami Siam Park i narysowanym smokiem, którego nie da się przeoczyć. Aquapark znajduje się w Costa Adeje czyli w tej samej miejscowości co nasz hotel. Aby nie stać długo w kolejce bilety kupiliśmy już wcześniej w sklepie niedaleko przystanku, można je kupić praktycznie wszędzie, trzeba oczywiście być czujnym bo można spotkać takich, którzy będą chcieli sprzedać taniej, czyli wcisnąć nam coś podobnego do biletu wstępu. Wszędzie za osobę wstęp kosztuje 35 euro. Jechaliśmy tam ok 10-12 minut. Na wejściu znajduje się ciekawa budowla w tajskim stylu a w basenie pływa kilka lwów morskich. 

Siam Park

Ogólnie na całym obszarze parku wodnego są budowle nawiązujące swoją stylistyką do architektury starożytnej Tajlandii przez co wiele osób twierdzi, że tak też się tam czują - jak w Tajlandii.

Siam Park

Siam Park

Wynajęcie dużej szafki kosztuje 5 euro (wystarczy jedna na dwie osoby) plus dodatkowe 5 euro kaucji, która jest zwracana przy oddawaniu kluczy z szafki.
Byliśmy tam 5,5 godziny i to nam w zupełności wystarczyło, zaliczyliśmy wszystkie atrakcje a niektóre nawet po kilka razy. :)
Siam Park ma ogrom przeróżnych atrakcji wodnych dla dzieci i dorosłych, także każdy znajdzie coś dla siebie. Dla tych, którzy chcą odpocząć, poleżeć na leżakach, poopalać się i popływać jest Siam Beach duża sztuczna plaża z błękitną wodą i sztucznymi 3 metrowymi falami dla odważnych. Palmy, żółty piasek i tajska architektura przenoszą nas w zupełnie inne miejsce...

Siam Park beach

Siam Park

Siam Park



Zaraz obok dla głodomorów są bary i restauracje.
Wysoki poziom adrenaliny zapewni nam Tower of Power – 28 metrowa prawie pionowa wieża, na którą wchodzi się po schodach. Przy zjeździe trzeba mieć skrzyżowane ręce i nogi oraz leżeć bez podnoszenia się. Jak weszłam na górę i widziałam ''małych ludzi'' to przyznam, że miałam stracha niesamowitego, serducho tak mocno zaczęło bić, ciało zaczęło reagować.
A dodatkowo mijałam kilka osób, które weszły na górę i nie zjechały, zrezygnowali bo się bali i to nie tylko kobiety, mężczyźni również to miałam chwilę zawahania...ale myślę po to właśnie tu przyjechałam. Lubię podwyższony poziom adrenaliny i zjadę choćby nie wiadomo co.
I zjechałam aż dwa razy. :) Lęki przecież trzeba przezwyciężać. Miałam wrażenie, że spadam pionowo, szybki zjazd, woda chlapiąca na twarz, na początku oczy miałam otwarte, później nie dałam rady patrzeć, z impetem przepłynęłam przez tubę umieszczoną w zbiorniku z rybami i rekinami, wypłynęłam w basenie. Trwało to kilka sekund ale uwierzcie mi jest to niesamowite przeżycie i gdybym była znowu w tym miejscu to Tower of Power byłaby obowiązkowa. 

Tower of Power Siam Beach
Taki jest widok z góry 28 - metrowej prawie pionowej wieży. Kto by się nie bał zjechać?

Tower of Power Siam Park


Tak to właśnie ja zjeżdżam, ok 7 sekund niezapomnianych wrażeń.
Co do innych zjeżdżalni są takie , w których zjeżdża się na pontonie w dwie osoby lub pojedynczo. Na początku zjeżdżałam razem z moim narzeczonym, ale jak zostałam poobijana kilka razy stwierdziłam, że wole sama i to był dobry pomysł.
Są też takie, w których zjeżdża się w cztery osoby. Siadamy, krzyżujemy nogi i trzymamy się uchwytów. No i właśnie dla tych, którzy mają kamerki go pro czy inne nie można zjeżdżać z kijkami albo trzymać kamerki w ręku. Najlepiej kupić sobie szelki lub taki uchwyt na gumie, który nakłada się na głowę i tam jest przymocowana kamerka.
Zjeżdżalnia Dragon – zjazd wyzwala dużo emocji, na pontonie 4- osobowym, wszyscy krzyczą, wrażenie jakbyśmy mieli stamtąd wylecieć do góry bardzo wysoko albo zaraz wypaść z pontonu. Coś niesamowitego. Boa czy inne kręte zjeżdżalnie, w których jest ciemno wzbudza to jeszcze większy strach. Ach dużo by pisać ale nie odzwierciedli to tego uczucia będąc tam. Powrót darmowym autobusem jest o wyznaczonych godzinach, także lepiej nie spóźniajcie się, ewentualnie jeżdżą jeszcze busiki i autobusy.
Atrakcje Siam Parku dopasowane są zarówno dla dorosłych i najmłodszych miłośników silnych wrażeń, szczerze polecam to miejsce. Jak dla mnie jest najlepszym parkiem wodnym rozrywki, w którym byłam do tej pory i nie dziwie się, że jest on nazywany ''Królestwem Wodnym''. Dobra zabawa gwarantowana!



Zobaczcie jak się tam bawiłam -> -> -> 

Aby dowiedzieć się jeszcze więcej zapraszam na stronę Siam Park.



Copyright © 2018-Judy's World, Inc.(All Rights Reserved)

Komentarze

Barbarka Testuje pisze…
Wspaniałe miejsce ... Recenzja napisana bardzo rzetelnie , super zdjęcia aż mam ochotę tam pojechać i sama to wszystko zobaczyć ..
Judy's World pisze…
Dziękuję :* Polecam gorąco, nie tylko zobaczyć ale i przeżyć na własnej skórze. :)

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add