POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Zottarella bez GMO


Była już o tym mowa w innym poście ale dla przypomnienia napiszę jeszcze raz.
Należę do społeczności trnd, która umożliwia bezpłatne testowanie produktów znanych marek i dzielenie się opiniami o nich ze znajomymi i przyjaciółmi. Dołączając do społeczności trnd macie szansę na udział w projektach dla najróżniejszych produktów i usług - od kosmetyków, deserów mlecznych, urządzeń gospodarstwa domowego, po aplikacje mobilne czy sklepy internetowe. Wystarczy kliknąć i zarejestrować się na tej stronie:

Miałam przyjemność testować Zottarellę bez GMO firmy Zott od #trnd. Wcześniej słyszałam o niej i widziałam ją w sklepie ale nigdy nie próbowałam. Cieszę się, że zostałam wybrana do kampanii zottarelli, ponieważ dzięki niej odkryłam jak również moja rodzina i znajomi mozzarellę w innym wydaniu czyli zottarellę bez gmo.
Budżet na zakup zottarelli wynosił 35 zł, połowę z zakupionych serów przekazałam bliskim i znajomym z czego bardzo się ucieszyli bo uwielbiają jak coś testuję i ich tym częstuję.
Kupiłam zottarellę light, classic i minis, 4 razy byłam w Auchan i szukałam zottarelli z bazylią ale niestety jak na złość nie było jej.

zott
#zottarellabezgmo

Co oznacza GMO ?
GMO, czyli organizmy zmodyfikowane genetycznie to rośliny, zwierzęta i drobnoustroje, których geny zostały celowo zmienione przez człowieka. Rekombinacja DNA i inne pokrewne techniki pozwalają tworzyć organizmy o odmiennych właściwościach niż macierzysty gatunek.

Co oznacza więc etykieta na produktach z nabiałem bez GMO?

Jeśli taka etykieta pojawia się na produktach, mamy pewność, że mleko, z którego powstała np. mozzerella, pochodzi od krów karmionych paszą bez GMO.

Firma Zott chcąc wyjść naprzeciw potrzebom swoich konsumentów w zakresie zdrowych, wartościowych i zrównoważonych produktów, wprowadziła politykę, która opiera się na koncepcji żywienia krów mlecznych. Jako pierwsza wprowadziła na rynek mozzarellę bez GMO. Wszystkie produkty Zottarella wytwarzane są z mleka pochodzącego od krów karmionych paszą wolną od genetycznie modyfikowanych organizmów i pochodzących z Europy. Poza tym wszystkie pozostałe składniki do produkcji Zottarelli takie, jak np. bazylia są również wolne od modyfikacji genetycznych.

Zottarella bez gmo idealnie nadaje się jako przekąska jak i również dodatek do potraw. Oferuje szerokie zastosowanie w nowoczesnej kuchni. Ser produkowany jest przez firmę Zott według włoskiej receptury. Zottarella zanurzona w solonej zalewie, chroni ser przed wyschnięciem.

Zottarellę minis użyłam do szaszłyków z krewetkami i pomidorkami cherry. Idealne połączenie – pychotka, smakowało również znajomym, którzy załapali się na te pyszności z grilla a miejsce przy rzece w Górkach Wielkich dopełniło całości. 

zott kreatywniewkuchni
#kreatywniewkuchni

Przepis znajdziecie na moim Instagramie, wystarczy kliknąć w ten link → → → 

Na śniadanie uwielbiam jeść szakszukę, więc dodałam do niej również zottarellę classic i świetnie wkomponowała się z resztą składników. Zdjęcie nie jest zbyt efektowne ale śniadanko smakowało i to się liczy najbardziej.


Na obiadokolację zottarella light przekładana anchois i orzechami włoskimi do tego chleb polski, smalec, ogórki konserwowe i rybka sieja. 


Każdy lubi coś innego, są różne połączenia smaków. Ser mozzarella można dodać do niezliczonej liczby ciekawych dań, wszystko jest kwestią gustu i kreatywności w kuchni.
Uwielbiam testowanie produktów i was również do tego zachęcam.


                               #kreatywniewkuchni #zottarellabezgmo #judytkatestuje #trnd 

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add