POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Cydr – to nie piwo ani wino...


Cydr to nie piwo choć tak się wydaje na pierwszy rzut oka. Produkowany jest z jabłek, a nie ze słodowanych zbóż. Różni się więc techniką produkcji –cydr jest fermentowany, piwo natomiast waży się.
Cydr to nie wino Cydr (2-7% alk.) jest napojem o niższej zawartości alkoholu niż wino. Główną rożnicą między nimi jest to, że w cydrze sok jabłkowy nie jest dosładzany cukrem przed fermentacją.
Mam przyjemność testować Cydr Lubelski niefiltrowany z nową większą pojemnością aż 400 ml z platformy https://www.trnd.com/pl/  
Wcześniej widziałam go w sklepie ale nigdy nie próbowałam. Powiem wam szczerze, ze jest on wyjątkowo pyszny i świetnie orzeźwia gdy jest schłodzony. W kartonie znajduje się 12 cydrów, 6 dla mnie i 6 do podzielenia się z moimi bliskimi i znajomymi, a tak wygląda moja paczka Ambasadorki.


Wiecie skąd wywodzi się Cydr od jabłka aż po samą butelkę?
Widząc nazwę grawerowaną na butelce,,Cydr Lubelski'' już można stwierdzić, że z Lubelszczyzny. Dzięki unikalnemu położeniu, zróżnicowanej rzeźbie terenu, doskonałym glebom i odpowiedniemu klimatowi jabłka zbierane tam cechuje niezwykły aromat i smak, który w swoim całym naturalnym bogactwie przenika do produkowanego cydru.


Wiecie dlaczego Cydr Lubelski Niefiltrowany jest wyjątkowy ?

Jest to najwyższej jakości naturalny cydr wytwarzany w 100% ze świeżo tłoczonego soku, nie z koncentratu. Nie zawiera barwników i aromatów. Cydr Lubelski Niefiltrowany to kwintesencja naturalnego cydru. Świeżo tłoczony sok wraz z aromatycznym miąższem jabłek poddany został naturalnej fermentacji w niskiej temperaturze. Dzięki temu zostały zachowane najcenniejsze składniki owoców. Po zakończeniu fermentacji leżakowania cydr nie był filtrowany. Do butelek trafił naturalnie mętny, delikatnie musujący. W efekcie powstał cydr najwyższej jakości, o niezapomnianym smaku. Obecny na dnie butelki osad jest zjawiskiem naturalnym.

W skrócie mówiąc:
  • Zbiór jabłek
  • Mycie
  • Rozdrabnianie
  • Tłoczenie
  • Fermentacja
  • Rozlew


Cydr Lubelski Niefiltrowany idealnie schłodzony orzeźwia i gasi pragnienie a w butelce połyskuje czystym złotem. 


Jego uniwersalność sprawia, że można go pić solo, jak i do posiłków, prosto z butelki lub przez słomkę. Idealnie sprawdza się w towarzystwie znajomych i rodziny, pasuje z owocami morza bezpośrednio do posiłku lub jako aperitif.


Osoby chętne do testowania produktów zapraszam na platformę https://www.trnd.com/pl/

Cydr Lubelski smakuje wyśmienicie gdy jest odpowiednio schłodzony.

#cydrlubelski #niefiltrujemy


Cydr Lubelski gasi pragnienie siłą wodospadu.




Cydr Lubelski do mnie powoli płynie by orzeźwić mnie swym smakiem gdyż z tego słynie.





Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add