POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Gospoda Złoty Garniec Częstochowa


Też tak macie, że wracacie do tych samych miejsc? Wychodzi na to, że na Jasną Górę jeżdżę co kilka lat. Jest tam sporo miejsc do zobaczenia, więc po kilku godzinnym chodzeniu - zgłodniałam. I jak zawsze to samo pytanie: „Gdzie można zjeść coś smacznego, fajnie podane i po przystępnej cenie ? '' Znalazłam na TripAdvisor Gospodę Złoty Garniec, dużo osób ją polecało i zdjęcia jedzenia też wyglądały ciekawie. ( Co do złotych garnków, dobry garnek możecie kupić tutaj:
Nie zawiodłam się.
Restauracja inspiruje się kuchnią staropolską opartą na naturalnych i lokalnych surowcach.
Weszliśmy do środka i od razu z uśmiechem na twarzy przywitali nas kelnerzy. Ten który nas obsługiwał widać było, że czuje się świetnie w swojej roli i obsługiwał nas z przyjemnością pytając się czy nam smakuje itd. Zamówiliśmy kwaśnicę i schabowego.
Kwaśnica bardzo dobra z dużym kawałkiem żeberka podana w glinianym garnku z chlebem na desce.

złoty garniec
Kwaśnica z żeberkiem


Wielka porcja schabowego, opiekane ziemniaki ( zamówiłam kapustę zasmażaną, można było wziąć również zestaw surówek ) podane na dużej desce robi wrażenie i szczerze było bardzo dobre. 

schabowy złoty garniec
Schabowy z kapustą zasmażaną i opiekanymi ziemniakami

kotlet schabowy

Miejsce godne polecenia. Lubię smaczne jedzenie podane inaczej niż zwykle na talerzu. Dodatkowo zapalona świeczka na stoliku i odpowiedni wystrój wnętrza pasuje idealnie do całości.

Wnętrze restauracji




Przed wejściem do Gospody
Wejście do Gospody Złoty Garniec

Link do restauracji:



Odnośnie nazwy gospody Złoty Garniec na myśl nasuwają mi się bardzo fajne złote garnki po dobrej cenie, z resztą zobaczcie i przekonajcie się sami klikając w ten link: https://www.ceneo.pl/55462463#pid=19076&cid=32396&crid=239296&ls=chrome_ext

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add