POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Monte Santi


Miałam przyjemność testować Monte Santi - musujące i orzeźwiające połączenie wina z sokiem z winogron dojrzewających we włoskim słońcu ze smakami letnich owoców. Otrzymałam trzy produkty Monte Santi z linii Smoothsecco. Idealnie nadają się na spotkania ze znajomymi i najlepiej smakują gdy są mocno schłodzone. Monte Santi to symfonia delikatnej i wysublimowanej słodyczy. Zachwyca owocowym bukietem oraz świeżym aromatem.

Zestaw ambasadorski Monte Santi Smoothsecco
  • Mimosa- doskonały smak koktajlu Mimosa łączy wino z soku z włoskich winogron z nutami słodkich, czerwonych pomarańczy. Lekki, świeży owocowy smak wypełniony bąbelkami.

  • Bellini- wino z soku z włoskich winogron połączone z nutami słodkich, dojrzałych brzoskwiń.

monte santi




Rossini- to mój ulubiony i najsmaczniejszy koktajl. Orzeźwiająca kompozycja wina z soku z winogron połączone z nutami słodkich dojrzałych truskawek uzupełniona perlistymi bąbelkami. Stworzona by bawić się nutką smaku podczas spotkań ze znajomymi.


monte santi
Evening time...

Niech lato trwa zawsze wtedy kiedy masz na to ochotę...
A wam które smakuje?





Komentarze

Barbarka Testuje pisze…
Wszystkie trzy wina sa pyszne ale moje ulubiona to Mimosa :)
Judy's World pisze…
A moje ulubione to Rossini :)

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add