POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Dominikana - lot helikopterem na wyspę Saona

Lot helikopterem
Obejrzyj mój lot na You Tube -> klik

Zacznę może od tego najważniejszego. Jeżeli już zdecydujesz się na lot helikopterem musisz to uwiecznić aby mieć pamiątkę dla siebie i móc się tym pochwalić innym. Najlepiej kup kamerę GOPRO 9, tu podaję link -klik

Już od dziecka marzyłam o tym by lecieć helikopterem ale zawsze wmawiałam sobie, że mam lęk wysokości a po drugie nie chciałam aby były to zwykłe widoki jakieś pola, lasy i pustkowia. Po tym locie na wyspę Saona i z powrotem mogę śmiało powiedzieć, że jednak nie boję się latać i nie mam lęku wysokości. Wiadomo był lekki stres jak zawsze przed każdym pierwszym razem :P ale gdy tylko wystartowaliśmy i unieśliśmy się poczułam, że tego właśnie chciałam i spełniam jedno z moich marzeń.
To nie był zwykły lot helikopterem... to było cudowne przeżycie a widok z góry nad dżunglą, Morzem Karaibskim i białą plażą zapierał dech w piersiach. Kolor wody zmieniał się od jasno-niebieskiego po ciemno-zielony, mieszany niepowtarzalny szmaragd z lazurem - wyglądało przepięknie. Już przed wyjazdem na Dominikanę oglądałam filmiki na You Tube jak lecą helikopterem, już wtedy wiedziałam, że ja też tego chcę. Zawsze trzeba sobie wizualizować w głowie a później to odtworzyć :) Tak to działa!


3,2,1... startujemy


Morze Karaibskie, lot helikopterem



We wcześniejszym poście już wspominałam o tym, że byłam w hotelu Be Live Collection Canoa. Na spotkaniu z rezydentem zapytałam się o lot helikopterem bo głównie na tym mi najbardziej zależało – jego odpowiedź brzmiała: ''Nie ma, jedyna opcja to możecie jechać do Punta Cana około godziny drogi taxi i tam może kogoś znajdziecie kto z wami poleci.'' I już w tym momencie byłam zła bo jak to, nie ma stąd lotów? Pomyślałam sobie nie ma takiej opcji – ja muszę polecieć tym helikopterem. Na terenie hotelu chodzą osoby, które namawiają na zakup wycieczek, zapytałam się więc jednego, który jak twierdził nazywał się Franek (murzyn) o lot helikopterem i opcję, którą podał była za droga. Są też tam budki, w których sprzedają różnego rodzaju wycieczki od rejsu katamaranem i nurkowanie po lot helikopterem jak się okazało. Także zdziwiłam się, że rezydent o tym nie wiedział albo nie chciał abyśmy my wiedzieli...hmhmhm 
Pomimo all inclusive nie lubię być więźniem w hotelu i dostosowywać się to wszystkiego, do czasu jedzenia, do wycieczek organizowanych tylko przez biuro podróży wykupionych u rezydenta. Nie, nie, nie... Nie chcę to nie jem w hotelu, nie opłaca mi się wycieczka lub nie ma takiej u rezydenta to szukam sama gdzieś indziej. Zawsze warto zapytać kogoś, bo często znajdą się o wiele lepsze wycieczki i po fajnej cenie.
Tak więc opcja wycieczki w budce wydała nam się najbardziej rozsądna. Zapłaciliśmy w dolarach a w przeliczeniu na polskie złotówki kosztowała ponad 1400 zł
W cenie wycieczki było: 
Zawieźli nas taxi na miejsce skąd odlatywaliśmy, lot około 20-23 minuty, całość 1,5 godziny wolnego czasu. Lot nad palmami, Morzem Karaibskim na Wyspę Saona. Świetne uczucie a widoki – cudne. Widok z góry o wiele lepszy niż z dołu na plaży czy z łodzi. Tam zaprowadzili nas do restauracji zaserwowali nam przepyszne i duże langusty, jedliście? Ja jadłam wtedy pierwszy raz, są przepyszne, wyglądają jakby wielkie krewetko-homary :D i podobnie smakują, niebo w gębie a do tego ziemniaki, ryż, sałatka, owoce oraz piwko i woda. Był zastawiony cały stół jedzenia, nie zjedliśmy wszystkiego.

langusta, dominikana, dominicana
przepyszna langusta

langusta

Poszliśmy się przejść wyspą, która myślę, że jest trochę przereklamowana bo idąc plażą Bayahibe mijamy równie piękne i podobne widoki. Ale co do lotu poleciałabym jeszcze raz i jeszcze raz gdybym miała taką możliwość i każdemu taki lot polecam. Bo jak już się leci kilkanaście godzin samolotem do zupełnie innego świata to trzeba coś zjeść i zrobić, czego na co dzień się nie je i nie robi.


Saona Dominikana
Wyspa Saona

dominikana, saona





Zobacz jak to wyglądało z perspektywy naszego lotu, filmik na You Tube,  polecam -> klik

a tu krótki spacer na wyspie po plaży...
 klik

Wszystko nagrane kamerą go pro, link do kamery: KLIK

Polecam również dwa moje posty z Dominikany:
Montana Redonda-Góra Czarownic -klik
A tu znajdziesz dużo informacji na temat Dominikany -> klik

~Pamiętajmy żyje się tylko raz, ale jeśli robisz to dobrze to raz w zupełności wystarczy~

Copyright © 2019 Judy's World, Inc.(All Rights Reserved)

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add