POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Angel's Steak & Pub – Chapeau bas

żeberka bbq , żeberka , ustroń, pyszne jedzenie
Żeberka BBQ

W Ustroniu bywałam często ale nigdy wcześniej nie słyszałam o tym pubie. Wybrałam się z koleżanką na przejażdżkę i pogaduchy, jak to my - wiecznie głodne, postanowiłyśmy znaleźć miejsce, w którym można smacznie zjeść. Angel's Steak & Pub – nazwa trafiona idealnie. Jedzenie – niebo w gębie! Wnętrze klimatyczne, już na wejściu duże wrażenie robi mięso w przezroczystych lodówkach, sami powiedzcie, że to ciekawy i nietypowy widok. 



ustroń, lodówka z mięsem


Profesjonalna obsługa, już na wejściu przywitano nas i po kilku wymienionych zdaniach zaprowadzono do stolika do drugiej sali, niedaleko baru podobało mi się tam bo kątem oka widziałam przez małe okienko jak działają kucharze. Bartosz opowiadał o pubie i jedzeniu, które poleca. Pytajcie się go o wszystko, z miłą chęcią wam odpowie na każde zadane pytanie. Na początek zamówiłyśmy piwa holba i tucher, piwka dobre zimne, nie wyobrażam sobie pić ciepłego piwa... do tego dostałyśmy przystawkę oliwki, paszteciki, ser i chleb, który sami pieką. 



Przystawka już nam smakowała, więc zadowolone czekałyśmy na resztę. Lubię jak dania podane są w ładnych zestawach np. takich jak tutaj. Koleżanka wybrała burgera a ja żeberka BBQ – podwędzane żeberka wieprzowe z sosem barbecue i kompozycją sałat. Samo podanie żeberek robi wrażenie, pod taką kopułą. Wygląda to idealnie, spójrzcie. 


angel's pub. angel's steak
Żeberko z sosem barbecue

Pierwszy kęs już mi uświadomił jak pyszne jest to danie. Wyselekcjonowane mięso z odpowiednio dobranymi przyprawami rozpływające się w ustach...Trafne połączenie smaków i nie dość, że idealnie dopracowane podanie to i jeszcze tak bezczelnie pyszne. Lubię jak sosy są podane w takich miseczkachMyślę sobie jeżeli przystawka i żeberka były tak smaczne to co będzie z deserem? Musiałam więc zamówić. Fondant czekoladowy z wiśniami...jedząc go rozmarzyłam się. Deser przenosi w inne miejsce – to jest magia. 


ustroń
Fondant czekoladowy z wiśniami

angels pub ustroń
magia...


Pyszne to za mało powiedziane, 5/5 gwiazdek to również za mało. Chapeau bas dla kucharza/y. Wiem, że to nie jest mój pierwszy i ostatni raz w tej knajpie. Mam zamiar bywać tam częściej i próbować ciągle czegoś nowego. Zdecydowanie polecam.




Photography by Judy's World

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add