POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Chodnik korunami stromov - Bachledova Dolina


słowacja
Ścieżka w koronach drzew - Bachledowa Dolina
Wybierając się w weekend do ciekawych i popularnych miejsc, trzeba się liczyć z tym, że będą one oblegane przez turystów. I tak też było...
Auto zostało na pierwszym bezpłatnym parkingu, jadąc trochę dalej znajduje się kolejny parking ale już płatny.  Wjazd kolejką gondolową na górę (ok.8minut) i w dół plus zwiedzanie ścieżki kosztuje 20 euro za osobę, jeżeli ktoś chce zaoszczędzić to może się pomęczyć i wejść pieszo pod stromą górkę. Ja osobiście wybrałam pierwszą opcję i dzięki temu miałam więcej czasu na zwiedzanie innych miejsc.

judys world
Kolejka gondolowa
Ścieżka w koronach drzew to trafiony pomysł i ludzi tu nie brakuje a zrobienie zdjęcia bez udziału innych osób lub nagranie filmiku, na których nikt nie krzyczy to nie lada sztuka. Spacerując ścieżką wśród koron drzew można dostrzec Trzy Korony w Pieninach i rozpościerające się cudowne widoki na Wysokie Tatry

słowacja,
Nie przejdę obok nie robiąc zdjęcia :)



Konstrukcja z drewna oparta jest na 120 wysokich słupach i lekko się kołysze na wietrze, co dodaje małego dreszczyku i możemy spotkać  wielką ''wiewiórkę '', z którą zrobimy zdjęcie za darmo :P


Na końcu chodnika znajduje się wieża widokowa, na którą wchodzimy wkoło a żeby nie zakręciło się w głowie warto ustać na chwilę i zrobić kilka zdjęć. 

Wieża widokowa


Na samej górze zawieszona jest siatka z dość dużymi oczkami, chodzenie po niej należy do odważnych bo przecież jesteśmy 32 metry nad ziemią. Bałam się ale weszłam na nią, bo o to właśnie chodzi, żeby przełamywać swój strach. Troszkę adrenaliny na zakończenie się przydało. Na górze wieje silny wiatr a widoki są przepiękne i ciekawą alternatywą powrotu jest zjeżdżalnia z małą dopłatą oczywiście dla chętnych.





Ogólnie atrakcja bardzo fajna, trochę drogo ale w końcu to Słowacja. Czy pojechałabym tam jeszcze raz? Raczej nie, ten jeden raz mi wystarczy.






Copyright © 2018-Judy's World, Inc.(All Rights Reserved)

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add