POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Arboretum Bramy Morawskiej – Racibórz

Arboretum Bramy Morawskiej - Zaczarowany Ogród
Aby przejść przez cały ogród botaniczny i zobaczyć w nim najciekawsze miejsca przeznaczmy sobie na to około trzech godzin czasu spokojnie spacerując i podziwiając otaczającą nas naturę, w tak ładnym i cichym miejscu nie warto się spieszyć.

Wejście do ogrodu botanicznego
Największe wrażenie robi Zaczarowany Ogród, dojdziemy do niego ścieżkami przez las.

Zaczarowany Ogród
Widać go w całej okazałości na platformie widokowej i powiem wam szczerze, że gdy pierwszy raz zobaczyłam go na zdjęciu w internecie nie dowierzałam, że znajduje się u nas w Polsce tak piękny labirynt z żywopłotu. Jest utworzony w charakterystycznej formie kwiatu a obok niego rośnie kolekcja różnorodnych polskich gatunków roślin. 

Platforma widokowa



Zdjęcia w parku wychodzą obłędnie, to idealne miejsce na sesje w terenie.
Ciekawym pomysłem jest to w jaki sposób możemy posłuchać dźwięku drzew, przez zawieszone gałęzie różnych gatunków. 



Po za tym znajdują się tam trzy stawy: Żabi, Cienisty i Szuwarowy a trochę dalej są też stawy rybne. Spodobał mi się zielony staw zarośnięty rzęsą, ciekawe co pod nią skrywał a na jego końcu jest mały mostek.






Następnie dojdziemy do mini zoo a są w nim kuce szetlandzkie, osły, daniele, bażanty, pawie i wiele innych gatunków zwierząt.


Zaraz obok parkingu znajduje się Gród historyczny.

Gród historyczny
To świetne miejsce na dłuższy spacer i chwilę refleksji a jeżeli będziecie mieli więcej czasu możecie zajechać do Parku Rotha, jest w nim staw z fontanną oraz atrakcją - pływanie po stawku na kajakach. Nie jest to raczej atrakcja dla mnie ale może komuś się ona spodoba.

Park Roth




Judy's World




Komentarze

Kinga K. pisze…
Natura jest piękna <3
pirelka pisze…
Pięknie tam, muszę wpisać na listę miejsc do odwiedzenia. Zachwycił mnie ogród :)
Judy's World pisze…
Och tak natura jest piękna i szkoda, że coraz rzadziej doceniana.

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add