POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Pizzeria Gabi - wyśmienite jedzenie.




Czasami przejeżdżam obok jakiegoś miejsca kilka razy bezinteresownie tylko na nie zerkając.Tak właśnie było z Pizzerią Gabi. Któregoś słonecznego dnia wybrałam się na rower, po przebyciu sporej liczby kilometrów dopadło mnie zmęczenie i coś mnie natchnęło żeby tu w końcu zajrzeć. Zwłaszcza, że jazda na rowerze dała się we znaki i potrzebowałam chwili odpoczynku. Pizzeria tak blisko mnie okazała się strzałem w dziesiątkę. W ten ciepły dzień nie widziałam takiej opcji aby siedzieć w środku. 
Na dworze znajdują się drewniane ławy pod parasolami, tak to było idealne miejsce. Po drugiej stronie ulicy jest Kościół, akurat wtedy było nabożeństwo ale to nie przeszkadzało w jedzeniu tych pyszności, które oferują.
Na stole pojawiło się:
  • Calzone z kurczakiem II: sos czosnkowy, ser, kurczak, pieczarki, cebula, kukurydza, oregano – miękkie, smaczne ciasto z idealnie doprawionym nadzieniem, palce lizać. 


Calzone
  • Naleśnik meksykański: sos meksykański, mięso, fasola czerwona, kukurydza, papryka. 
    Do naleśników podają sosy do wyboru: chrzan, czosnkowy, meksykański, pomidorowy, 1000 wysp, tatarski. Również bardzo smaczny.



Do tego micha pierogów: (12 sztuk) pierogi ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, ze szpinakiem. 


Wszystko smakowało obłędnie. Wyśmienite ciasto i farsz dobrze przyprawiony, pierogi rozpływające się w ustach. 
A do tego zimny Rebel. Czeskie piwa są moimi ulubieńcami a w tak upalny dzień idealnie chłodziło i współgrało z wyśmienitym jedzeniem. Kolejny raz również zamówiłam calzone, smakował tak samo obłędnie...placek po węgiersku jest również wyśmienity.  


Czasami warto odwiedzić lokal, który często mijamy zamiast sugerować się tylko opiniami w necie. Mam nosa co do takich miejsc. Pod względem kulinarnym pizzeria stała się moim ulubionym miejscem, idealnie trafiła w moje kubki smakowe. 



Judy's World 

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add