POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Zbeereźnik- smaczne jedzenie z dowozem.

W czasach pandemii COVID-19  większość z nas przebywa w domu, robimy to po to by nie narażać naszego zdrowia i życia jak również innych. Gdy mamy ochotę na coś smacznego a nasze chęci kulinarne są słabe wtedy warto odwiedzić pyszne.pl

Większość pubów i restauracji prowadzi aktualnie sprzedaż posiłków na wynos i z dowozem, tak jest również w Zbeereźniku. 
W aplikacji pyszne.pl wybieramy restaurację i jedzonko a następnie możemy śledzić nasze zamówienie i czas dostarczenia płacąc wygodnie online lub gotówką przy odbiorze.
Nie wiem czemu jeszcze nie byłam w tym pubie osobiście ale za to zamawiałam kilkakrotnie posiłki i za każdym razem smakowały obłędnie. Gdy będzie już możliwość legalnego wychodzenia z domu to z przyjemnością odwiedzę to miejsce.
Co trafiło w moje kubki smakowe ? Polecam mój number one...



Pyskawica a w niej mięso mielone wołowo-wieprzowe wypełnione słonym serem i pomidorkami, podawana z pieczywkiem, jajkiem w koszulce, mixem sałat i sosem do wyboru.Do wyboru: salsa, sos czosnkowy, sos tzatziki, bez dodatków, gnocchi z sosem gorgonzola, mix sałat i więcej. 




Koniecznie zamówcie do tego gnocchi och... rozpływają się w ustach. Magia...
                    


Obłęd, palce lizać, wszystko jest świeże, dobrze doprawione, stopień wysmażenia mięsa idealny. I do tego smaczne bułeczki własnego wyrobu. Napiszę krótko: mniam... Widać na talerzu i czuć w smaku, że dania przygotowane są z pasją.

Inne smaczne dania to:
* Policzki wieprzowe z ziemniaczanymi racuchami i buraczkami tartymi. Mięciutkie mięsko dosłownie rozpływa się w ustach...



* Miruna Patagońska z ziemniakami z pieca i mixem sałat. Jest dobra ale nie zaliczam jej do moich ulubieńców.




*Aterynka Śródziemnomorska z mixem sałat – przepyszne malutkie rybki podbiły moje kubki smakowe. Chrupiące, idealnie usmażone to bardzo smaczny zestaw, który może być także przystawką przed daniem głównym.




#rybnik , #zbereźnik , #healthyfood , #smacznejedzenie , 

Zajrzyj na pyszne.pl i wybierz swój zestaw.


Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add