POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Rysy - Ośrodek wypoczynkowy z cudownym widokiem na Tatry.


top ten, bukowina tatrzańska,

Bukowina Tatrzańska jest jedną z największych wsi w powiecie tatrzańskim a jej położenie u podstawy górskich szczytów stanowi urok tego miejsca. Lubię tu wracać, miejsce to przyciąga mnie jak magnez.
Ośrodek Wypoczynkowy Rysy , w którym nocowałam to strzał w dziesiątkę. 


To było na spontanie, wracamy albo zostajemy?! Zostajemy, ok tylko gdzie nocujemy, wchodzimy na Booking.com, ten hotel wydał się najlepszy pod względem lokalizacji, blisko do centrum, śniadanie i basen w cenie. Super! Jeżeli często korzystasz z Booking to wiesz, że oferują fajne zniżki i można tu tanio wykupić nocleg ze śniadaniem a dodatkowo gdy zainstalujesz sobie aplikację Refunder i przez nią zalogujesz się na Booking.com to dostaniesz 3% zwrotu za zakup, wystarczy, że klikniesz w ten link 
---> Klik 
Nie prosiliśmy o pokój z widokiem a zameldowali nas na samej górze, do pokoju można dostać się schodami lub windą. Widok z balkonu jest cudowny, rozpościera się na przepiękną panoramę Tatr a słońce o poranku magicznie oświecało szczyty gór...




Uwielbiam góry, samo patrzenie na nie uspokaja mnie...


Basen jest czynny od 16:00 a nad bezpieczeństwem czuwa ratownik.



Śniadanie jest w formie bufetu szwedzkiego, każdy znajdzie coś co lubi a kawkę polecam wypić na dużym tarasie widokowym. 

widok z balkonu na hotelowy taras



restauracja

taras z restauracji
Polecam tylko sprawdzone miejsca przeze mnie, ten hotel zalicza się do jednego z nich i śmiało mogę go wam polecić. :)


Copyright © 2018-Judy's World, Inc.(All Rights Reserved)

#hotelrysy , #bukowinatatrzańska , #tatry , 

Komentarze

Anonimowy pisze…
Cudowne miejsce, patrząc na Pani zdjęcia aż chce się tam być.
Judy's World pisze…
Naprawdę polecam,ładne pokoje, smaczne jedzenie, basen i co najważniejsze przepiękne widoki ☺️
Marcin BWZ pisze…
Booking jest spoko, chociaż ja bardziej przepadam za Airbnb ;)

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add