POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Przegląd najlepszych restauracji

Stek Chata-Gliwice

W Stek Chacie serwują przepyszne steki świata. Polecam stek z kangura bez kości i T-bone rostbef z małą polędwicą z kością a do tego ziemniaczki opiekane i sałatkę grecką. 😋🥰❤️🤤🤤🤤🤤

Gospoda Polska-Szczyrk

Golonka palce lizać! Świetny klimat miejsca i bardzo smaczna golonka. Przed wejściem na ścianach wisi imponująca galeria odcisków dłoni sławnych osób. 

Angel's Steak and Pub-Ustroń

A na stół wjechał pyszny Rib-Eye steak z sezonowanego antrykotu wraz z frytkami i buraczkami... #polecam Angel's Steak & Pub 🤤😋👌 Kolejny raz będąc tu zachwycałam się tym pysznym jedzeniem i klimatem tego miejsca 😋 

Niebo w gębie-Szklarska Poręba

Najlepsze, najsmaczniejsze żeberka jakie kiedykolwiek w życiu jadłam... Dosłownie niebo w gębie ❤️😋🤤🤤 

Pizzeria Amalio-Czerwionka Leszczyny

Człowiek głodny to człowiek zły... Wstąpcie do Amalio a jedno i drugie przejdzie wam raz dwa. Polecam Farmer Burgera i przepyszną pizzę na cienkim cieście Pollo Reale 🤤🤤🤤🤤🍽️🍻

Polskie Ranczo-Bestwinka

Świetne i klimatyczne miejsce z bardzo smacznym jedzeniem, które serwują tutejsi cowboye 🙂 Steki na lawie, podawane są na gorącym kamieniu, sam/sama decydujesz o stopniu wysmażenia, zamówiłam Tomahawk, stek z kością, antrykot dojrzewający SNS 21dni Polska do tego ziemniak pieczony i sałatka oczyszczająca. Smakowało obłędnie. Dosłownie obłędnie! Jedzenie jest tu rewelacyjne. Och jak tylko patrzę na to zdjęcie znów mi ślinka cieknie 🤤🤤🤤🤤 Zajrzyjcie tu i przekonajcie się sami, z pewnością zwariują wasze kubki smakowe 😋🤤

Pizzeria Bombola-Gliwice

Wyobraźcie sobie, że jadam tu już od kilkunastu lat i od zawsze smakuje mi tak samo pysznie. 😍 Odwiedzam to miejsce co jakiś czas i zawsze zamawiam steka. Jak dla mnie zestaw ten trafił najbardziej w moje kubki smakowe. Nie dość, że jest tu smacznie to jeszcze obiady są tu w bardzo przystępnej cenie. To jedno z moich ulubionych kulinarnych miejsc, które serdecznie polecam ❤️😍😋🥰🤤🤤 

Patio Sushi-Rybnik

Jedzenie jest równie ważne jak przyjaźń, seks czy muzyka...tak mawiał znany kucharz Anthony Bourdain i również się z nim zgodzę. Uwielbiam kuchnię japońską a co do sushi jestem trochę wybredna i nie było mi łatwo znaleźć restaurację, która zrobi je na 5 z plusem. 
Gdzie w Rybniku można zjeść dobre sushi? Polecam Patio Sushi 😍😋
Co spróbowałam tym razem?
🔥Rainbow: paluszek krabowy,serek philadelphia, ogórek, obłożony okoniem morskim, łososiem i awokado
🔥Labraks Grill: grillowany okoń morski,serek philadelphia, awokado, obłożone sezamem i polane sosem teriyaki
🔥 Chrupiąca kaczka: kaczka w sosie teriyaki, bekon, ogórek, prażony por, sałata, żurawina 
🔥Lampka białego japońskiego wina Choya

Barbarossa-Gorzyce

I o to na stół wjechała pyszna makrela z grilla z frytkami i grecką ucztą wraz z fosaacci z opalanego drewnem pieca 🤤😋 
Makrelę są duże i bardzo dobrze przyprawione, świetnie prezentują się na na drewnianych deskach i sałatka na takim cudeńku podana och... pyszotka 🤤
Polecam tu zajrzeć i zasmakować tych pyszności... 🤤🤤🤤🤤😋😋   

Gierkrówka-Zawada

GierKrówka w miejscowości Zawada to jedna z nielicznych restauracji sezonująca wołowinę "na sucho" proces ten odbywa się w specjalnej szafie, gdzie w ciągu kilkudziesięciu dni dojrzewają starannie wyselekcjonowane elementy wołowe. Dzięki temu steki zyskują wyrazisty i niepowtarzalny smak. Jest to jedna z najstarszych metod świata, która gwarantuje powrót do starego dobrego rzemiosła rzeźniczego. Zamówiony stek porterhouse 60 dniowy mój- 360 gramowy z masłem czosnkowym, mieszanką sałat i frytkami belgijskimi, ładnie podany smakował obłędnie 🥰😋🤤🤤 dosłownie "niebo w gębie". Jest to restauracja, którą serdecznie wszystkim polecam i z pewnością tu wrócę jeszcze nie jeden raz. ♥️ 




- Judy's World -






Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add