POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Cat House - Kocia Kawiarnia Rybnik


Znużona chodzeniem po sklepach przechadzając się po rybnickim rynku naszła mnie ochota na dobrą kawę. Zastanawiałam się chwilę, które miejsce odwiedzić... Zupełnie przypadkowo kierując się już w stronę parkingu zobaczyłam kota w oknie i wiedziałam, że muszę tu wstąpić. 
Cat House-Kocia Kawiarnia jest nietypowa i zdecydowanie wyróżnia się od każdej innej, w której byłam. Wchodząc do środka należy zdezynfekować ręce i oczyścić buty na specjalnej macie. Za drzwiami witają mnie milusińskie koty. Tak- prawdziwe koty. To miejsce przykuło moją uwagę gdyż sama mam kota, wabi się Puma i ma już prawie dwanaście lat. Wnętrze przystosowane jest dla kotów i ludzi. Kociaki mają swoje zabawki, drapaki, legowiska, wspinaczki i lubią usiąść na stoliku lub wskoczyć na kolana dając się głaskać. Obowiązuje tu regulamin, do którego trzeba się dostosować. To zwierzęta nie można ich drażnić, zaczepiać...nic na siłę, gdy będą chciały same podejdą. Zamówiłam cappucino waniliowe i deser pod chmurką. Serwowane desery zależne są od dnia.


Smaczna, delikatna kawka zrobiona przez baristę z pięknym wzorkiem i przepyszny deserek został przywieziony przez kota na takim ciekawym robocie. Czy kiedykolwiek zaserwował wam coś kot? Tak dziwnie to brzmi ale było to dla mnie miłym zaskoczeniem.


Krótki filmik serwującego moją kawkę przez kelnera kota znajdziesz na moim kanale YouTube 👉

Skąd się wzięły koty w Rybniku kilka lat temu zgrabnie opisała to Pani Adrianna Sryżyńska w Rybnickich wiadomościach i opowieściach:

„( …)Koty żyły tutaj odkąd sięga pamięć najstarszych mieszkańców. Czy było to związane z licznymi tu stawami rybnymi, a przez to łatwym dostępem do pożywienia - nie wiadomo. Wiadomo natomiast, że koty były ulubieńcami rodów zamieszkałych w bardzo dawnych czasach powyżej rybnickich stawów na terenie dzisiejszej Smolnej. Była to grupa lub plemię, bogatych i wykształconych jak na owe czasy ludzi, zajmujących się rytuałami magicznymi (..)”.

Ideą kociej kawiarni w Rybniku jest promocja i wsparcie adopcji uroczych kociaków, które umilają nam czas przy smacznej kawusi i deserku. Możemy wesprzeć akcje charytatywne dla tych cudownych zwierząt lub je zaadoptować. Kawiarnia stworzona jest z miłości i szacunku do zwierząt. Promowanie adopcji pokrzywdzonych kociaków by znalazły swój dom a w nim ludzi którzy będą o nich dbać i ich kochać jest przepięknym pomysłem. Serdecznie polecam to miejsce nie tylko ze względu na smaczną kawę i deser ale również poczujecie świetny klimat tego miejsca a nawet może znajdziecie tu swojego pupila i przyjaciela. 




Copyright © 2024 Judy's World, Inc.(All Rights Reserved)

Komentarze

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add