POLECAM

Reklama

Reklama

Ceneo

Reklama

Przygoda z Guinnessem

Niedawno miałam przyjemność uczestniczyć w kampanii Guinness Draught
( 4,2 % alkoholu ) i testować te pyszne piwo od streetcom. Guinness to najbardziej popularne ciemne piwo o irlandzkich korzeniach typu stout, gładkie, wyraziste o lekko kawowym posmaku i przyjemnym zapachu. Jego symbolem jest złota harfa będąca herbem Irlandii. Dostępny jest w butelkach i puszkach z unikalną technologią zachowania smaku. Testowałam Guinnessa w puszce a w niej znajduje się widget - kulka napełniona ciekłym azotem, dzięki której po otwarciu  tworzą się delikatne bąbelki i gęsta kremowa piana imitująca efekt nalewania stoutu z pompy. Z każdym łykiem nabierany jest jej fragment a piana utrzymuje się aż do samego końca, co podnosi walory tego piwa, dzięki temu można poczuć klimat irlandzkiego pubu...
Produkowane jest na bazie czterech składników: jęczmienia, wody, chmielu i drożdży a swój oryginalny kolor i smak zawdzięcza dodatkowi palonego słodu jęczmiennego.
Moim zdaniem jest ono najlepsze z ciemnych piw, można je pić okazjonalnie jak i na co dzień.
Na pewno jest to dobra odskocznia od zwykłego fula.

Oto moja paczka ambasadora. Dwa piwa do przetestowania dla mnie i reszta dla znajomych.



Nalanie perfekcyjnej pinty Guinnessa zajmuje dokładnie 119,5 sekundy.


Guinness w towarzystwie lina pieczonego z kalmarami pasuje wyśmienicie.



Zainteresowanych do wzięcia udziału w różnych kampaniach zapraszam do kliknięcia w poniższy link. Wystarczy zarejestrować się.

Komentarze

Barbarka Testuje pisze…
Świetna recenzja bardzo dobrze i rzetelnie napisana ... Piwo tez bardzo dobre :::::
Judy's World pisze…
Dziękuję :) Guinness jest jednym z moich ulubionych piw.

Reklama

Instagram judys_world_

Jeśli podobał Ci się mój wpis możesz pomóc w rozwoju bloga symbolicznym kosztem kawy.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Popularne posty

add